סדנת סגנונות תקשורת בארגון
מרבית המתחים והקצרים בין בני אדם נובעים מהבדלים בסגנונות התקשורת ומחוסר הבנה, ידע וכלים כיצד לתקשר עם מגוון סגנונות.
מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעת סגנון התקשורת של הצד השני בשיחה ומתן פרשנויות שונות.
תקשורת יעילה ונכונה הינה הנתיב הקריטי והמשמעותי להצלחה
בניהול, במכירות, בשירות, בעבודת צוות ובכל אינטראקציה בין אנשים.
על ידי לימוד ותרגול אפשר להפוך כל תקשורת לתקשורת אפקטיבית.
למי מיועדת הסדנא:
מנהלים בכל רמות הניהול, צוותי ניהול, מנהלי פרוייקטים, אנשי מכירות, אנשי שירות וצוותי עבודה.
לכל ארגון הרוצה להתייעל, לשפר שיתופי פעולה ולחזק את מערכות היחסים בארגון.
מטרת הסדנא: ליצור תוצאות טובות יותר באמצעות תקשורת אפקטיבית:
להקנות יכולת לתקשר בשפה ובסגנון המקשיב וליצור תקשורת אפקטיבית לאורך זמן, יצירת הקשבה יעילה אצל המקשיב והורדת התנגדויות בתקשורת.
בסדנא ממוקדת וחווייתית זו התוצאות מידיות המשתתף יוצא מצויד עם היכולת להעביר מסרים בצורה ברורה ויכולת הקשבה טובה יותר למגוון סגנונות.
נושאי הסדנא:
א. תקשורת אפקטיבית מהי.
ב. סגנונות תקשורת: זיהוי סגנון אישי והמשמעויות של סגנון זה. זיהוי המאפיינים של שאר הסגנונות ותרגול השימוש בסגנונות השונים.
ג. הפחתת התנגדויות ויצירת שיתוף פעולה על ידי תקשורת איכותית, באמצעות זיהוי בסיס תקשורת האישי.
ד. פרשנויות כמכשול בתקשורת – כיצד לבחור פרשנות מקדמת.
המפגש הינו חווייתי המשלב התנסות אישית, סימולציות, חומר תיאורטי ותרגול עבודה עם הכלים.
במידת הצורך: התאמה לצרכי הארגון.
משך הסדנה: 8 שעות אקדמיות.